26 Temmuz 2013 Cuma

CANLARIM-OGULLARIM

NIHAT ve SABIR







32 yorum:

  1. ILK 4 SEKIL NIHAT,,, 5-6-7-8 SABIR

    YanıtlaSil
  2. Allah bağışlasın..ikiside çok tatlı maşşallah.rabbim nazarlardan korusun bahtlarını güzel etsin..iki tane oğlan büyüttüm çok şükür..şimdi güç veriyorlar bana..küçüklükleri geldi aklıma..

    YanıtlaSil
  3. caaan sizinkileri de allah saxlasin,tesekkur ederim canim

    YanıtlaSil
  4. selam. sizi ziyarete geldim. aramıza hoş geldin.
    allah bağışlasın çocuklarınızı. uzun ömür versin. benimde iki kızım var. anne olmak çok güzel bir duygu. allah herkese tattırsın. görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  5. insallah canim Allah her kesin balasini qorusun ,,,,bizim balalarimiz da icinde,,,ziyaret ucun tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. maşallah çok tatlılar,Allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  7. tesekkurler canim minnetdarim :)))))

    YanıtlaSil
  8. Cok seker yavrularin Masallah nazar degmesin.Benim de bir oglum bir kizim var.Evimizin gunesi onlar Allah hepimizin yavrusunu bagislasin.Sonacim bende senin gibi yeniyim ve acemiyim blogda.Hayirli olsun blogun takip edicem seni :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. bekliycem seni :) ben de takipe alacam

    YanıtlaSil
  10. merhaba bloğunu yeni keşfettim, Allah bağışlasın çok tatlılar oğulların,takibe aldım seni
    banada beklerim:)
    seriouslily.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. tesekkur canim hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Maşallah, benim gibi iki oğlunuz var

    YanıtlaSil
  13. evet canim Allah butun balalari saxlasin

    YanıtlaSil
  14. Allah bağışlasın ikiside çok yakışıklı maşallah :)

    YanıtlaSil
  15. tesekkur ederim canim :))))))))))

    YanıtlaSil
  16. Selammm bloguma biraktigin güzel yorumlar icin cokk tesekkür ederim masallah cok tatlilar.Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  17. ne kadar talılar maşallah bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. tesekkur ederim geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  19. Allah bağışlasın canım maşallah nazar değmesin...:)) Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  20. cooox cooxxx sagol gozelim,gelireem:))))))))))

    YanıtlaSil
  21. oyyyy çok tatlı maşallahhh

    YanıtlaSil
  22. tesekkur edirem :))))))))

    YanıtlaSil
  23. sona eğer doğru anladıysam paylaşımı nasıl yaptığımı sormuşsun sanırım;
    çekilişe katıldığım için blogumda yayınlamak şartını yerine getirdim link vermek için yazı yazarken bağla diye bir tuş var orayı kullanıyoruz. şimdi nasıl anlatsam sen bilmek istediklerini sor bence ben sana detaylı anlatırım: mail adresim;
    celebi74@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. canim ben facebook da paylasdim

    YanıtlaSil
  25. yene de tesekkur canim ilgilendiyin icin minnetdarim

    YanıtlaSil
  26. Çok tatlılar maşallah.
    Allah bağışlasın...

    YanıtlaSil
  27. tesekkur canim olmayanlara kismet

    YanıtlaSil
  28. Sonacııımmmm maşallahhhhhhhhhh :) Allah bağışlasın yakışıklı tonton oğluşlarını sana, hep güzel güzel gülsünler inşallahhh, hiç suratları asılmasın üzüntüden, Allah şanslarını açık etsinnnnnn :) Tü tü tüüüüüü kırkbir kere maaşallahhhhh, çok fazla tükürdüm sanma anca gelir oraya kadar bu nazar bozucu birşey sonuçta :) Çok mutlu olun emi :)

    YanıtlaSil
  29. canimmmmmmmm tesekkur nerelerdesin cok ozletdin kendini,ALLAH senin de kizini korusun

    YanıtlaSil
  30. MaşaALLAH Rabbim size bağışlasın çok tatlılar sevgilerimle.

    YanıtlaSil